Indien u niet tevreden bent over het aangekochte artikel kunt u als particuliere consument het artikel binnen 14 dagen na in ontvangstname retourneren.
U dient de bestelling in de originele verpakking, onbeschadigd compleet retour te zenden, vergezeld van een copie bestelformulier, bestelnummer of factuur.

Hierbij komen de verzendkosten voor uw rekening. Retourzendingen onder rembours verzonden worden door ons niet geaccepteerd. U bent zelf aansprakelijk voor het eventueel optreden van een beschadiging of zoekraken van uw zending.
Het is zeer belangrijk dat u bij uw zending een kopie van uw bestlbevestiging of factuur mee stuurt, daar ander niet duidelijk si van wie een retourzending afkomstig is.

Na ontvangst van uw retourzending wordt het artikel door ons gecontroleerd op beschadigingen en / of gebruikssporen. Indien het artikel in correcte staat door ons retour is ontvangen storten wij binnen uiterlijk 7 werkdagen uw aankoopbedrag retour.
Om uw creditering snel af te kunnen wikkelen verzoeken wij u bij uw retourzending duidelijk uw rekeningnummer aan te geven.
Wij crediteren via het betaalmiddel dat u heeft gebruikt om uw bestelling af te rekenen.

Graag willen wij u er op attent maken dat in het geval van schoeisel- en kleding retouren deze uiteraard ongedragen en ongebruikt moeten zijn, daar wij anders genoodzaakt zijn uw retourzending niet te accepteren.

Beeld, geluid, en data dragers, denk hierbij aan o.a SD-cards met data bestanden (navigatiesoftware) worden verzegeld verzonden. Deze kunt u alleen retourneren indien de verzegeling intact en dus niet verbroken is.

Indien u een product retour zendt vanwege een garantie aanspraak dient u contact op te nemen met onze klantenservice, per telefoon (+31) 0229 – 264 115 of per e-mail: support@boten-onderdelen.nl

Uw retourzending kunt u sturen naar:

Boten Onderdelen
Afdeling retours
Dorpsweg 84
1697 KD  Schellinkhout 

Voeg een kopie van uw bestelbevestiging of factuur bij uw zending aub. Zending zonder afzender en bestelnummer kunnen wij niet afwikkelen.